Kulcsszókutatás

Hogyan végezz profi kulcsszókutatást?

Milyen kulcsszókutató eszközöket használj?

ikon-kerdes-01

Alapvetően két online eszközt javaslunk a kulcsszókutatáshoz egyik a Google Adwords, a másik egy külföldi a Keiwordtool.

Mi a különbség a két kulcsszótervező program között?

Az Adwordsban kulcsszó ötleteket kapsz még a keresett kulcsszavakon túl, a Keiwordtoolban kiegészítő kulcsszavaakat, ami azt jelenti, hogy olyan kulcsszavak, amikre kevés a keresés, de keresik az emberek.

kulcsszókutatas-01

A kulcsszótervező használata az Adwordsben

Az Adwordsben ha nem hirdetsz, akkor létre kell hoznod egy saját fiókot. Ezután az Eszközök menüpontra húzva az egeret válaszd a kulcsszótervezőt. Itt a keresési mennyiséggel, és trendekkel kapcsolatos adatok lekérésére kattints!

Írd be egymás alá a keresni kívánt kulcsszavaidat, majd a keresési mennyiségek lekérése kék gomb megnyomásával megkapod a kulcsszavakat.

A Google fontosság szerint rendezi, ami azt jelenti, hogy amelyik kulcsszó elöl van az a legfontosabb.

Látod továbbá az átlagos havi keresési mennyiségeket, amelyekből meg lehet becsülni a forgalmat is.

ikon-fontos-01

A kulcsszókutatás lépései

  1. Válaszd ki a kulcsszavaidat a Google Adwrodsben, mindet, amire keresés van.
  2. A kulcsszavakat kategorizáld!
  3. Döntsd el mely kulcsszavak legyenek a főoldali, aloldali, blogokban szereplő kulcsszavak.

Még egy apró trükk!

A blogokba kerülő kulcsszavakat érdemes kategorizálni is!

A kulcsszó kutatást végezd havonta!

Ha nem boldogulsz, keress minket!

A kulcsszókutatás díja: 20. 000 Ft+ Áfa