Hogyan végezz profi kulcsszókutatást?
Milyen kulcsszókutató eszközöket használj?

Alapvetően két online eszközt javaslunk a kulcsszókutatáshoz egyik a Google Adwords, a másik egy külföldi a Keiwordtool.
Mi a különbség a két kulcsszótervező program között?
Az Adwordsban kulcsszó ötleteket kapsz még a keresett kulcsszavakon túl, a Keiwordtoolban kiegészítő kulcsszavaakat, ami azt jelenti, hogy olyan kulcsszavak, amikre kevés a keresés, de keresik az emberek.

A kulcsszótervező használata az Adwordsben
Az Adwordsben ha nem hirdetsz, akkor létre kell hoznod egy saját fiókot. Ezután az Eszközök menüpontra húzva az egeret válaszd a kulcsszótervezőt. Itt a keresési mennyiséggel, és trendekkel kapcsolatos adatok lekérésére kattints!
Írd be egymás alá a keresni kívánt kulcsszavaidat, majd a keresési mennyiségek lekérése kék gomb megnyomásával megkapod a kulcsszavakat.
A Google fontosság szerint rendezi, ami azt jelenti, hogy amelyik kulcsszó elöl van az a legfontosabb.
Látod továbbá az átlagos havi keresési mennyiségeket, amelyekből meg lehet becsülni a forgalmat is.

A kulcsszókutatás lépései
- Válaszd ki a kulcsszavaidat a Google Adwrodsben, mindet, amire keresés van.
- A kulcsszavakat kategorizáld!
- Döntsd el mely kulcsszavak legyenek a főoldali, aloldali, blogokban szereplő kulcsszavak.
Még egy apró trükk!
A blogokba kerülő kulcsszavakat érdemes kategorizálni is!
A kulcsszó kutatást végezd havonta!
Ha nem boldogulsz, keress minket!
A kulcsszókutatás díja: 20. 000 Ft+ Áfa