Egy gyilkos vevőszerzö módszer budapesti keresőoptimalizálással

2017. jan 3.

Egy szakállas trükk, amivel a keresőoptimalizálással új vevőket szerzel Budapestről!

 

Ez valóban nagy szó lenne, hiszen Budapest Magyarország fővárosa, több mint 5 millió lakossal!

De a keresőoptimalizálás köthető-e valóban városhoz, hiszen ez egy online műfaj?

Beszélek én zöldségeket, gondolod…

Első olvasatra igazad is van, de…

Ha azt mondom, hogy ezt a helyi keresőoptimalizálással tudod leszűkíteni?

Mit jelent ez?

Ez azt, hogy akár le is szűkítheted helyi keresést (nézd meg a térképen a helyi vállalkozások jelzéseit), ez azért lesz jó Neked, mert itt kevesebb a versenytárs, és konkrétabb a keresés. Ha valaki a budapesti keresőoptimalizálásra keres, és arra jó helyezéssel jössz elő a Googleban, akkor már nyertél is, hiszen nem kell küzdened a minden konkurensed által célzott keresőoptimalizálás kulcsszóra.

De várj!

Azért az sincs kizárva, hogy arra is célzol! Így két legyet ütsz egy csapásra!

De mit csinálnak az igazi profik?

Ők úgy csinálják, hogy két külön honlapot optimalizálnak, az egyiket budapesti keresőoptimalizálásra, míg a másikat a mindenki által agyonhajszolt keresőoptimalizálás kulcsszóra.

Ennél jobb, ha a helyi keresésbe több várost, vagy akár kerületet is beleveszel, persze csak olyat amire van keresés…

De vigyázz!

Azért ne ess túlzásba, hiszen ez is csak egy szegmens, előtte alapos kutatás szükséges, hogy valóban sokan keresnek ezekre.

Válassz ki minél több szegmenst, és készítsd el arra is…

Mindenesetre itt is igaz, hogy érdemes több lábon állni!